- Specyfikacja techniczna silnika D1703 M BG
Sinik Kubota D1703 M BG Dane Techniczne
Model |
D1703-M-E3BG |


|
Regulacja emisji |
no EG regulation |
Typ |
Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel |
Ilość cylindrów |
3 |
Średnica |
mm (in) |
87.0 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
92.4 (3.64) |
Displacement |
L (cu.in) |
1.647 (100.5) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
1500 |
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N |
kW |
15.0 |
hp |
20.1 |
ps |
20.4 |
Output: Continious ISO 3046 IC15N |
kW |
12.8 |
hp |
17.2 |
ps |
17.4 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewed on Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
5.6 (1.48) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-1.4 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
605.6 (23.8) |
Szerokość |
mm (in) |
490.0 (19.3) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
643.0 (25.3) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
229.3 (9.0) |
Waga |
kg (lb) |
168.0 (370.4) |

Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silniki Kubota serii BG są silnikami zaprojektowanymi do montażu w agregatach prądotwórczych i pracy tylko na poziomie 1500 lub 1800 obr/min.
- Specjalny, wbudowany regulator odśrodkowy zapewnia najlepsze osiągi pracy przy minimalnym poziomie głośności.
Potrójny Wirowy System Spalania
- Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
- Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.
Emisja Spalin
- Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
- Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do19 kW.
- Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.
Nowoczesny System Świec Żarowych
- Nowoczesny system świec żarowych, nie tylko w odniesieniu do temperatur powyżej 5°C, stał się wyposażeniem standardowym umożliwiającym uruchomienie silnika w niskich temperaturach. Przykładowo, przy -20°C (-4°F), uruchomienie silnika nastąpi już po 10 sekundach od rozpoczęcia nagrzewania się świec.
|