- Specyfikacja techniczna silnika V2203 M BG
Sinik Kubota V2203 M BG Dane Techniczne
Model |
V2203-M-E3BG |


|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 2 |
Typ |
Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
Średnica |
mm (in) |
87.0 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
92.4 (3.64) |
Displacement |
L (cu.in) |
2.197 (134.1) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
1500 |
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N |
kW |
20.1 |
hp |
26.9 |
ps |
27.3 |
Output: Continious ISO 3046 IC15N |
kW |
17.2 |
hp |
23.1 |
ps |
23.4 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewed on Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
7.6 (2.01) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-1.4 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
706.9 (27.8) |
Szerokość |
mm (in) |
490.0 (19.3) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
633.5 (24.9) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
220.0 (8.7) |
Waga |
kg (lb) |
200.0 (440.9) |

Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silnik Kubota V2203-M-E3BG jest silnikiem wolno-ssącym (1500 obr/min), spełniającym europejską normę EU Stage 2 oraz normę EPA 4. Dla silników tej klasy są to najbardziej rygorystyczne normy na świecie.
- Specjalny, wbudowany elektroniczny regulator zapewnia wysoce precyzyjne sterowanie prędkością obrotową silnika przy minimalnym poziomie głośności.
Potrójny Wirowy System Spalania
- Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
- Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.
Emisja Spalin
- Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
- Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do 19 kW.
- Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.
Nowoczesny System Świec Żarowych
- Nowoczesny system świec żarowych, nie tylko w odniesieniu do temperatur powyżej 5°C, stał się wyposażeniem standardowym umożliwiającym uruchomienie silnika w niskich temperaturach. Przykładowo, przy -20°C (-4°F), uruchomienie silnika nastąpi już po 10 sekundach od rozpoczęcia nagrzewania się świec.
|