- Specyfikacja techniczna silnika V3300 BG
Sinik Kubota V3300 BG Dane Techniczne
Model |
V3300-E2BG |


|
Regulacja emisji |
Stage 2 |
Typ |
Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
Średnica |
mm (in) |
98.0 (3.86) |
Stroke |
mm (in) |
110.0 (4.33) |
Displacement |
L (cu.in) |
3.318 (202.48) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
1500 |
Output: Stand-by ISO 3046 IC15N |
kW |
28.9 |
hp |
38.8 |
ps |
39.4 |
Output: Continious ISO 3046 IC15N |
kW |
26.3 |
hp |
35.3 |
ps |
35.8 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewed on Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
13.2 (3.49) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-2.5 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-45 |
Długość |
mm (in) |
768.7 (30.3) |
Szerokość |
mm (in) |
536.0 (21.1) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
741.5 (29.19) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
257.0 (10.12) |
Waga |
kg (lb) |
281.0 (619.5) |

Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silnik Kubota V3300-E2BG jest silnikiem wolno-ssącym (1500 obr/min), spełniającym normę EU Stage 2.
- Specjalny, wbudowany regulator odśrodkowy zapewnia najlepsze osiągi pracy przy minimalnym poziomie głośności.
Potrójny Wirowy System Spalania
- Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, umożliwia powstanie idealnej mieszanki paliwowo-powietrznej dzięki wytworzeniu trzech wirów w komorze spalania.
- Rezultatem tego jest lepszy przepływ powietrza i gazów wydechowych, niższa temperatura dopływu powietrza i podwyższona wydajność spalania.
Emisja Spalin
- Jednym z głównych celów Kuboty zawsze było stworzenie silników o jak najniższej emisji szkodliwych substancji zawartych w spalinach.
- Kubota była pierwszym producentem silników spełniających normy emisji spalin U.S. CARB ULGE w grupie silników o mocy do 19 kW.
- Kubota zawsze produkowała silniki spełniające obowiązujące normy, a obecnie zgodne z wymogami wszystkich norm dotyczących emisji spalin na całym świecie.
Wysoce Wydajny Regulator
- Wysoce wydajny regulator odśrodkowy w połączeniu z dużym kołem zamachowym pozwala uzyskać kontrolę prędkości obrotowej z dokładnością do 5%.
|