- Specyfikacja techniczna silnika V3800DI-T-E3B
Sinik Kubota V3800DI-T-E3B Dane Techniczne
Model |
V3800DI-T-E3B |
|
Regulacja emisji |
Tier 3 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 4-cycle Liquid Cooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
Średnica |
mm (in) |
100 (3.94) |
Stroke |
mm (in) |
120 (4.72) |
Displacement |
L (cu.in) |
3.769 (230.0) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Turbocharged |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2600 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
72.8 |
hp |
97.6 |
ps |
99.0 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewed on Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
13.2 (3.49) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-3.0 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-90 |
Długość |
mm (in) |
745.0 (29.33) |
Szerokość |
mm (in) |
549.0 (21.61) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
794.0 (31.26) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
257.0 (10.12) |
Waga |
kg (lb) |
288 (634.9) |
Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silnik V3800-DI-T posiada najwyższą moc wyjściową w klasie silników diesla Kuboty o mocy do 75 kW. Silnik ten nie wymaga żadnych elektronicznych jednostek sterujących, aby spełniać aktualne wymogi dotyczące emisji.
Czysta i Cicha Moc
- Oryginalny Kubota E-CDIS (centralny system wtrysku bezpośredniego), dzięki któremu silniki z serii 00 (DI) zyskały swą renomę, został znacznie poprawiony. Poprzez zwiększenie ciśnienia wtrysku paliwa, udało się obniżyć emisję NOx do nowego, obowiązującego dla tej klasy silników poziomu.
- Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.
Opcje
- Silnik V3800-DI-T oferuje możliwość wyprowadzenia bocznego wyjścia mocy (PTO) w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących.
- Istnieje możliwość montażu maksymalnie dwóch pomp hydraulicznych.
Instalacja wentylatora na dwóch rożnych wysokościach pozwala na adaptację do urządzeń o różnej konfiguracji.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
Emisja Spalin
- Silnik Kubota V3800 DI jest silnikiem z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, spełniającym normę EPA 3 oraz normę europejską EU Stage 3A.
- Emisja NOx została obniżona za pomocą optymalnie zaprojektowanego, chłodzonego wodą układu recyrkulacji spalin (ERG).
|
Wykres wydajności:
|