Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika D1503-M-E3B


Sinik Kubota D1503-M-E3B Dane Techniczne

Model D1503-M-E3B

Silnik Kubota D1503-M-E3B

Silnik Kubota D1503-M-E3B

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 3-cycle Liquid Cooled Diesel
Ilość cylindrów 3
średnica mm (in) 83 (3.27)
Stroke mm (in) 92.4 (3.64)
Displacement L (cu.in) 1.499 (91.47)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 2800
Output: SAE J1995 Gross Power kW 23.8
hp 31.9
ps 32.4
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 5.6 (1.48) [US] / 7.0 (1.85) [EU]
Starter Capacity V-kW 12-1.4
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 572.1 (22.5)
Szerokość mm (in) 499.0 (19.6)
Wysokość (1) mm (in) 643.0 (25.3) [US] / 679.5 (26.8) [EU]
Wysokość (2) mm (in) 229.3 (9.0) [US] / 266.0 (10.5) [EU]
Waga kg (lb) 148.0 (326.3)

 
Silnik Kubota D1503-M-E3B

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
  • System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
  • Model D1503-M zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 50%, czyli na tak samo rygorystycznym poziomie jak dla klasy silników powyżej 37 kW (EPA4).
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota D1503-M jest silnikiem spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.

Opcje

  • Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota D1503-M-E3B