- Specyfikacja techniczna silnika D1703-M-E3B
Sinik Kubota D1703-M-E3B Dane Techniczne
Model |
D1703-M-E3B |
|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 3-cycle LiquidCooled Diesel |
Ilość cylindrów |
3 |
średnica |
mm (in) |
87 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
92.4 (3.64) |
Displacement |
L (cu.in) |
1.647 (100.5) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2800 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
26.1 |
hp |
35.0 |
ps |
35.5 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewedon Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
5.6 (1.48) [US] / 7.0 (1.85) [EU] |
Starter Capacity |
V-kW |
12-1.4 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
572.1 (22.5) |
Szerokość |
mm (in) |
499.0 (19.6) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
643.0 (25.3) [US] / 679.5 (26.8) [EU] |
Wysokość (2) |
mm (in) |
229.3 (9.0) [US] / 266.0 (10.5) [EU] |
Waga |
kg (lb) |
148.0 (326.3) |
Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
- System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
- Model D1703-M zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.
Czysta i Cicha Moc
- Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 50%, czyli na tak samo rygorystycznym poziomie jak dla klasy silników powyżej 37 kW (EPA4).
- Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.
Emisja Spalin
- Silnik Kubota D1703-M jest silnikiem spełniającym normę EPA 4 oraz wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.
Opcje
- Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
|
Wykres wydajności:
|