- Specyfikacja techniczna silnika D1803-M-DI-E3B
Sinik Kubota D1803-M-DI-E3B Dane Techniczne
Model |
D1803-M-DI-E3B |
|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 3-cycle LiquidCooled Diesel |
Ilość cylindrów |
3 |
średnica |
mm (in) |
87 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
102.4 (4.03)
|
Displacement |
L (cu.in) |
1.826 (111.4) |
Combustion System |
Direct Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2700 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
27.9 |
hp |
37.4 |
ps |
37.9 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewedon Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
7.0 (1.85) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-1.4 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
575.9 (22.7) |
Szerokość |
mm (in) |
499.0 (19.6) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
684.0 (26.9) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
265.5 (10.5) |
Waga |
kg (lb) |
151.0 (332.9) |
Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
- System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
- Model D1803-M-DI zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.
Czysta i Cicha Moc
- Zwiększenie ciśnienia wtrysku paliwa zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 50%, czyli na tak samo rygorystycznym poziomie jak dla klasy silników powyżej 37 kW (EPA 4).
- Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.
Emisja Spalin
- Silnik Kubota D1803-M-DI jest silnikiem spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.
Opcje
- Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
|
Wykres wydajności:
|