Specyfikacja techniczna (eng) w pdf- Specyfikacja techniczna silnika D1803-M-E3B


Sinik Kubota D1803-M-E3B Dane Techniczne

Model D1803-M-E3B

Silnik Kubota D1803-M-E3B

Silnik Kubota D1803-M-E3B

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 3-cycle Liquid Cooled Diesel
Ilość cylindrów 3
średnica mm (in) 87 (3.43)
Stroke mm (in)

102.4 (4.03)

Displacement L (cu.in) 1.826 (111.4)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Naturally Aspirated
Prędkość maksymalna rpm 2700
Output: SAE J1995 Gross Power kW 27.9
hp 37.4
ps 37.9
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 7.0 (1.85)
Starter Capacity V-kW 12-2.0
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 575.9 (22.7)
Szerokość mm (in) 499.0 (19.6)
Wysokość (1) mm (in) 684.0 (26.9)
Wysokość (2) mm (in) 265.5 (10.5)
Waga kg (lb) 151.0 (332.9)

 
Silnik Kubota D1803-M-E3B

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym. 
  • System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
  • Model D1803-M zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 50%, czyli na tak samo rygorystycznym poziomie jak dla klasy silników powyżej 37 kW (EPA4).
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota D1803-M jest silnikiem spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.

Opcje

  • Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota D1803-M-E3B