- Specyfikacja techniczna silnika V2403-M-DI-E3B
Sinik Kubota V2403-M-DI-E3B Dane Techniczne
Model |
V2403-M-DI-E3B |
|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
średnica |
mm (in) |
87 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
102.4 (4.03)
|
Displacement |
L (cu.in) |
2.434 (148.5) |
Combustion System |
Direct Injection |
Intake System |
Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2600 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
36.5 |
hp |
48.9 |
ps |
49.6 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewedon Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
9.5 (2.51) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-2.0 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
670.9 (26.4) |
Szerokość |
mm (in) |
499.0 (19.6) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
684.0 (26.9) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
265.5 (10.5) |
Waga |
kg (lb) |
184.0 (405.7) |
Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Silniki Kubota z serii 03-M są najczęściej stosowane jako jednostki napędowe w urządzeniach przemysłowych. Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwala na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
- System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
- Model V2403-M-DI NA zapewnia przejście z EPA 2 na EPA 4 przy zachowaniu tych samych gabarytów i punktów montażowych, przy jedynie niewielkiej zmianie osiągów w stosunku do poprzedniej wersji.
Czysta i Cicha Moc
- W celu uzyskania bardziej kompletnego procesu spalania, Kubota zwiększyła ciśnienie wtrysku paliwa. Dzięki temu emisja cząstek stałych (PM) została obniżona o 50%, czyli do tak samo rygorystycznego poziomu, jakiemu podlegają silniki o mocy powyżej 37 kW (EPA4).
- Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu o1.0 – 2.0 dB w stosunku do standardowych silników diesla oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.
Emisja Spalin
- Silnik Kubota V2403-M-DI jest silnikiem wolnossącym, spełniającym normę EPA 4. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.
Opcje
- Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
|
Wykres wydajności:
|