Specyfikacja techniczna (eng) w pdf - Specyfikacja techniczna silnika V2403-M-T-E3B


Sinik Kubota V2403-M-T-E3B Dane Techniczne

Model V2403-M-T-E3B

Silnik Kubota V2403-M-T-E3B

Silnik Kubota V2403-M-T-E3B

Regulacja emisji Interim Tier 4 / Stage 3A
Typ Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel
Ilość cylindrów 4
średnica mm (in) 87 (3.43)
Stroke mm (in)

102.4 (4.03)

Displacement L (cu.in) 2.434 (148.5)
Combustion System Indirect Injection
Intake System Turbocharged
Prędkość maksymalna rpm 2700
Output: SAE J1995 Gross Power kW 44.0
hp 59.0
ps 59.8
Kierunek Obrotu Counterclockwise Viewedon Flywheel
Oil Pan Capacity L (gal) 9.5 (2.51)
Starter Capacity V-kW 12-2.0
Alternator Capacity V-A 12-40
Długość mm (in) 670.9 (26.4)
Szerokość mm (in) 499.0 (19.6)
Wysokość (1) mm (in) 724.6 (28.5)
Wysokość (2) mm (in) 265.5 (10.5)
Waga kg (lb) 188.0 (414.5)


Silnik Kubota V2403-M-T-E3B 

Właściwości i korzyści

Pewna Moc

  • Kubota V2403-M-T jest silnikiem o najwyższej sprawności wśród silników z serii 03-M.
  • Poprzez zwiększenie średnicy cylindra i skoku tłoka, Kubota zwiększyła pojemność silnika. System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
  • Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwalają na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.

Czysta i Cicha Moc

  • Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 25%. Skutkuje to znacznym polepszeniem kondycji silnika, w porównaniu do silników spełniających jedynie normę EPA 3 w tej klasie. 
  • Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.

Emisja Spalin

  • Silnik Kubota V2403-M  jest silnikiem z turbodoładowaniem, spełniającym normę EPA 4, będącą najbardziej rygorystyczną normą dla silników tej klasy.
  • Korzystając z  charakterystycznej dla silników IDI, niskiej emisji NOx, model V2403-M spełnia warunki aktualnej normy bez żadnych modyfikacji.

Opcje

  • Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
  • Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.

Wykres wydajności:

Silnik Kubota V2403-M-T-E3B