- Specyfikacja techniczna silnika V2403-M-T-E3B
Sinik Kubota V2403-M-T-E3B Dane Techniczne
Model |
V2403-M-T-E3B |
|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
średnica |
mm (in) |
87 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
102.4 (4.03)
|
Displacement |
L (cu.in) |
2.434 (148.5) |
Combustion System |
Indirect Injection |
Intake System |
Turbocharged |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2700 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
44.0 |
hp |
59.0 |
ps |
59.8 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewedon Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
9.5 (2.51) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-2.0 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-40 |
Długość |
mm (in) |
670.9 (26.4) |
Szerokość |
mm (in) |
499.0 (19.6) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
724.6 (28.5) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
265.5 (10.5) |
Waga |
kg (lb) |
188.0 (414.5) |
Właściwości i korzyści
Pewna Moc
- Kubota V2403-M-T jest silnikiem o najwyższej sprawności wśród silników z serii 03-M.
- Poprzez zwiększenie średnicy cylindra i skoku tłoka, Kubota zwiększyła pojemność silnika. System kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonanych przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silnika.
- Liczne cechy charakterystyczne konstrukcji, takie jak wbudowany solenoid (cewka gaszenia), niskie umiejscowienie wentylatora i łatwy dostęp do elementów serwisowych przez zlokalizowanie ich po jednej stronie silnika pozwalają na wszechstronne zastosowanie i łatwą zabudowę w urządzeniu docelowym.
Czysta i Cicha Moc
- Oryginalny Kubota E-TVCS (potrójny wirowy system spalania), poprzez zmianę komory wstępnej, kształtu denka tłoka i przepływu powietrza, zapewnia emisję cząstek stałych (PM) niższą o 25%. Skutkuje to znacznym polepszeniem kondycji silnika, w porównaniu do silników spełniających jedynie normę EPA 3 w tej klasie.
- Pół-pływające miseczki zaworowe i tłoki pokryte MoS2 pozwoliły obniżyć poziom hałasu oraz zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego, poprawiając charakterystykę akustyczną.
Emisja Spalin
- Silnik Kubota V2403-M jest silnikiem z turbodoładowaniem, spełniającym normę EPA 4, będącą najbardziej rygorystyczną normą dla silników tej klasy.
- Korzystając z charakterystycznej dla silników IDI, niskiej emisji NOx, model V2403-M spełnia warunki aktualnej normy bez żadnych modyfikacji.
Opcje
- Silniki Kubota z serii 03-M posiadają boczne wyjścia mocy (PTO), w odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących. Istnieje możliwość montażu dodatkowej pompy hydraulicznej po obydwu stronach silnika.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
|
Wykres wydajności:
|