- Specyfikacja techniczna silnika V2607-DI-E3B
Sinik Kubota V2607-DI-E3B Dane Techniczne
Model |
V2607-DI-E3B |
|
Regulacja emisji |
Interim Tier 4 / Stage 3A |
Typ |
Vertical 4-cycle LiquidCooled Diesel |
Ilość cylindrów |
4 |
średnica |
mm (in) |
87 (3.43) |
Stroke |
mm (in) |
110 (4.33)
|
Displacement |
L (cu.in) |
2.615 (159.6) |
Combustion System |
Direct Injection |
Intake System |
4 Valves Naturally Aspirated |
Prędkość maksymalna |
rpm |
2700 |
Output: SAE J1995 Gross Power |
kW |
36.5 |
hp |
48.9 |
ps |
49.6 |
Kierunek Obrotu |
Counterclockwise Viewedon Flywheel |
Oil Pan Capacity |
L (gal) |
10.2 (2.69) |
Starter Capacity |
V-kW |
12-2.5 |
Alternator Capacity |
V-A |
12-60 |
Długość |
mm (in) |
650.0 (25.59) |
Szerokość |
mm (in) |
475.0 (18.70) |
Wysokość (1) |
mm (in) |
640.0 (25.20) |
Wysokość (2) |
mm (in) |
221.1 (8.70) |
Waga |
kg (lb) |
225.0 (496.0) |
Właściwości i korzyści
Nowa Koncepcja
- Silniki Kubota z serii 07 są zupełnie nową koncepcją w dziedzinie projektowania silników, uwzględniającą całą gamę różnorodnych wymagań, niezbędnych do spełnienia warunków umożliwiających zastosowanie ich w szerokim spektrum urządzeń przemysłowych.
- Konstrukcja bloku silnika została poprawiona za pomocą oryginalnej technologii Kuboty. Gabaryty silnika są mniejsze niż dotychczasowej wersji 2.4 l, przy jednocześnie zwiększonej pojemności.
- Układ chłodzenia, na który składa się główny korytarz wodny wraz z systemem kanałów wodnych pomiędzy cylindrami, wykonany przy użyciu oryginalnej technologii Kuboty, umożliwia uzyskiwanie optymalnego chłodzenia przy dużym obciążeniu cieplnym bez utraty trwałości i niezawodności silników Kubota z serii 07.
- Silniki z serii 07 uzupełniają gamę silników Kuboty o mocy do 100 KM.
Czysta i Cicha Moc
- Oryginalny Kubota E-CDIS (centralny system wtrysku bezpośredniego) - układ wysoce sprawnego spalania, dzięki któremu silniki z serii V3 (DI) zyskały swą renomę, został znacznie poprawiony. Poprzez zwiększenie ciśnienia wtrysku paliwa i przeprojektowanie komory spalania, udało się obniżyć emisję cząstek stałych (PM) o 25%, co w rezultacie znacznie poprawiło efektywność silnika w porównaniu do modeli, które spełniają tylko normę EPA 3 dla tej klasy silników.
- Ta najnowsza seria silników została tak zaprojektowana, aby zmniejszyć przenoszenie wibracji z układu zaworowego i emisję dźwięku, co w rezultacie zapewniło obniżenie poziomu hałasu. Przyjazne zarówno dla operatora, jak i dla środowiska, silniki Kubota z serii 07 rozpoczynają nową erę w dziejach projektowania silników przez tę markę.
Emisja Spalin
- NOWE silniki Kubota z serii 07 są silnikami spełniającymi normę EPA 4, będącą najbardziej rygorystyczną normą dla silników tej klasy. Model ten spełnia także wymogi normy europejskiej EU Stage 3A.
- Emisja NOx została obniżona za pomocą optymalnie zaprojektowanego, chłodzonego wodą układu recyrkulacji spalin (ERG).
Opcje
- Boczne wyjścia mocy (PTO) są dostępne w opcji. Ten silnik oferuje możliwość wyprowadzenia PTO z przekładni umieszczonej od strony koła zamachowego, umożliwiając instalację jednostek hydraulicznych w optymalnym położeniu. W odpowiedzi na panującą tendencję zwiększania w urządzeniach przemysłowych ilości hydraulicznych jednostek sterujących, istnieje możliwość montażu maksymalnie trzech pomp hydraulicznych o różnej wydajności.
- W celu dostosowania do urządzeń o różnej konfiguracji, istnieje możliwość ustawienia pozycji wentylatora na dwóch różnych wysokościach.
- Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego.
|
Wykres wydajności:
|